piątek, 30 stycznia 2015

To się czyta: stosik na styczeń 2015

Jest to mój pierwszy stosik, który będę opisywać na blogu. Nigdy się za to nie zabierałam. Zawsze brakowało czasu albo nie wiedziałam jak się za to zabrać. Jednak nowy rok to nowe postanowienia. Prócz podjęcia wyzwania książkowego na rok 2015 postanowiłam zmienić wygląd bloga, zapoznać się z innymi gatunkami literackimi i wprowadzić trochę nowości na bloga jak stosiki.











Zatem przechodzę do meritum. Takie oto książki zdobyłam w tym miesiącu:



  1) "Stulecie Winnych. Ci, którzy przeżyli."-Ałbena Grabowska
->egzemplarz patronacki mojej akcji otrzymany od wydawnictwa Zwierciadło. Czekam jeszcze na tom pierwszy od wydawnictwa. Jak tylko otrzymam to zabiorę się za czytanie.

2) "Dlatego mnie kochasz"- Magdalena Kołosowska
->egzemplarz patronacki mojej akcji otrzymany od wydawnictwa Feeria. Właśnie zabieram się za czytanie.

 3) "Zac&Mia"- A.J. Betts
-> egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Feeria. Książkę mam przeczytaną właśnie kończę pisanie recenzji.
4) "Piąte- nie zabijaj"- Anna Kasiuk
-> egzemplarz otrzymany od autorki w związku z tym, że na mojej akcji odbywa się promocja jej książki.
5)"Martwe popołudnie"- Mariusz Czubaj
-> egzemplarz wygrany u FKK. Książka zawiera imienną dedykację.

6)"Turkusowe szale"- Remigiusz Mróz
-> paczka od wydawnictwa Bellona. Patronat mojej akcji. Zważywszy, że posiadam swój egzemplarz ten pewnie powędruje do kolegi, który pasjonuje się wojną i samolotami.

7)"Krzyż Południa. Rozdroża"- Jakub Ćwiek
->paczka od wydawnictwa Bellona.
8)"Fiolet" - Magdalena Kozak
->paczka od wydawnictwa Bellona.











7 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu też zdobyłam Zaca&Mię. Jest następne w kolejce. Chętnie przeczytam twoją recenzję tej książki ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stosiki :) a o wydawnictwie Zwierciadło słyszę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, żadnej książki nie kojarzę :( ale mam nadzieję, że lektury przypadną Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki. Będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zazdroszczę Turkusowych szali! :)

    OdpowiedzUsuń